torsdag 23 december 2010

Inflyttningskort...

Det här inflyttningskortet gjorde jag på vårscrapträffen i våras. Ett vitt dubbelkort som grund, och sen en bit mönsterpapper (som ser ut som en laduvägg), några gemstones, blommor, utstansat bladverk, en nyckel med en bit "scrappers floss" (köpt på paperinauha). Texten är stämplad med bokstäver + stämpel från "just rite". Nyckelhålet är Tim Holtz grungeboard (färdigt utstansat), nyckelhålet har två brads som ser ut som skruvar, jag har gjort dom silverfärgade med embossing pulver, den tekniken visade jag för några dagar sedan. I bakgrunden har jag stämplat några fjärilar, som syns genom nyckelhålet. Nyckelhålet har jag inte lagt fast med bradsen fast det ser ut så, jag har tejpat fast det med 3D foam tejp, annars blir det så fult på insidan av kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar