onsdag 1 december 2010

Nu är det dags att börja blogga igen, har egentligen inte tid men jag måste ta mig tid, Dom här fina godisburkarna har jag gjort av barnmatsburkar (återanvändning, det tycker vi om) , jag har använt röd cardstock och en gammal bok som jag köpt på loppis (återanvändning;) )..och stansat ut med "spellbinders dies" scallop&circle, som bakgrund på korkarna och limmat fast med dubbelsidig tejp, och först slipade jag korkarna med sandpapper..Snöflingan har jag också stansat ut men det är sizzix sizzlits die, snowflake #15, två flingor (olika stora), jag lade stickles på snöflingorna (star dust) och när det hade torkat så limmade jag ihop den med 3d foam bitar,och limmade även fast den med 3d foam på korken..På dom andra två burkarna har jag limmat fast mulberry rosor och järneksblad, och lagt stickles (xmas red) på rosorna och några prickar med "glossy accents" på bladen så det ser ut som vattendroppar..Jag har knutit fast tags med "naturband" runt burkarna, tagsen har jag också stansat ut sizzix "tag,scallop", maskinen jag använder är BigShot..Nu hinner jag inte skriva mer, för jag måste till jobbet...jag lägger in närbilder på burkarna nån annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar