söndag 26 december 2010

Kort...

Här är ett vackert kort som jag gjorde på beställning (då får man namn och/eller siffror på kortet). Jag har ett vikt vitt kort som grund (5"x7"), en bit rosa cardstock som bakgrund och två bitar papper ur en gammal bok som jag köpt på loppis, pappers bitarna har jag sprayat med vatten+perfectpearls, så dom blänker i guld. Den vackra kvinnan är stämplad med en s.k fotostämpel (från Stampsmith),så det ser ut som ett gammalt foto fast det är ett stämpelmotiv. Och så är det dekorerat med pappersblommor, spets, en nyckel, gemstones, stickles, texten "grattis" är från hobbyrummet.com, namnet är stämplat med bokstäver+stämpel från JustRite. Bladverket har jag stansat ut själv med min BigShot maskin. Och så har jag naturligtvis lagt distressink vintagephoto lite här och där på kanterna med min blendingtool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar