måndag 24 januari 2011

Bröllopskort...

Här är ett bröllopskort som jag sålde i somras. Det är ett vitt vikt kort som grund, och rosa cardstock som bakgrund, runt kanten på den rosa bakgrunden har jag stämlat med en "swirl", DistressInk vintage photo, som jag även har lagt på kanterna lite här å där. Motivet är stämplat med en fotostämpel. Bladen har jag stansat ut med en Bosskut die, Rosetten är av spets med en liten pappersros i mitten, har limmat fast rosetten med trälim och ändarna har jag lagt fast med gluedots så dom ska hållas på plats. Motivet har jag lagt fast med 3mm 3D foam. Ringarna är köpta och fastlimmade med trälim.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Jag älskar den här fotostämpeln. =) Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen. Många kramar från Malmö.
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Alla dina kort är så fina! Syns att dom är gjorda med omtanke :)
    Min förra blogg finns int mera, jag finns nu åxå på blogspot.
    Hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera